האשמה חריפה: בן גביר לנתניהו: "גלנט מסכן חיי לוחמים"

איתי גדסי No Comments on האשמה חריפה: בן גביר לנתניהו: "גלנט מסכן חיי לוחמים"

השר בן גביר במכתב זועם לראה"מ נתניהו: זמן את גלנט לבירור מיידי עקב העדויות לסיכון לוחמים ברצועה – "מיטב בנינו לא נשלחו למות בקרבות כדי שתומכי החמאס בקטאר לא יחששו לנכסיהם. המשמעות היא שעל הלוחמים לבצע פעולות כירורגיות במקום לבצע כתישה אגרסיבית, מה שמעמיד בסיכון את חייהם"

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שיגר היום מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו קרא לו לזמן בדחיפות את שר הביטחון יואב גלנט לבירור, זאת בעקבות מכתבם של ההורים ללוחמים מיחידת 'אגוז', המעידים מפי בניהם כי במהלך הלחימה ברצועה ניתנו לבניהם הנחיות מבצעיות המעידות כי חיי ביניהם אינם הלוחמים בראש סדרי העדיפויות, הכוללות הוראה להימנע ככל הניתן מפגיעה במבנים קטארים – כאשר המשמעות היא שעל הלוחמים לבצע פעולות כירורגיות במקום לבצע כתישה אגרסיבית, מה שמעמיד בסיכון את חייהם.

מכתב הורי הלוחמים לראה"מ נתניהו

ללא קרדיט

השר בן גביר מציין במכתבו לראש הממשלה כי גם אליו הגיעו עדויות זהות מפי לוחמים ומפקדים בשטח, וכותב לנתניהו: "מיטב בנינו לא נשלחו למות בקרבות כדי שתומכי החמאס בקטאר לא יחששו לנכסיהם, או כדי שמדינת ישראל תזכה ליחס מעט פחות שלילי מהתקשורת הבינלאומית – אלא כדי להכריע את חמאס ולהשיב את החטופים. אין שום סיבה לסכן את לוחמינו הגיבורים לשם מטרות של יחסי ציבור וחנופה לקטארים".

לאור הדברים, קרא השר בן גביר לנתניהו במכתבו לזמן את שר הביטחון גלנט לבירור: "לאור הדברים החמורים, אבקשך לזמן באופן מיידי את שר הביטחון לבירור, ולהורות לו להנחות את הצבא באופן מיידי לאפשר יד חופשית ללוחמינו לחסל את האויב והמבנים בהם הוא מסתתר, ללא סיכון מיותר של חייהם, לצד הפסקת עיסוקם בפעולות מופרכות שאינן פועלות להשגת מטרות המלחמה: חיסול החמאס והשבת החטופים".

מתוך מכתבו של בן גביר לנתניהו

ללא קרדיט



0 תגובות